Webshopunkban cookie-kat használunk, melyek segítenek abban, hogy az Önnek nyújtott szolgáltatásaink a lehető legjobbak legyenek. A webhely további használatával elfogadja a cookie-szabályzatunkban foglaltakat, melyet az információk menüpontban talál.

Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran ismételt kérdések

1.  A termék állapotának pontos jelentése:

Raktáron:
A raktáron 24 óra jelzésű termékeinket egy munkanap alatt ki tudjuk szállítani.
Amennyiben adott munkanapon 15:00-ig beérkezik hozzánk megrendelésed a következő
munkanapon kiszállítjuk a terméket.

Elérhető státusz:
A termék rendelhető, tehát be tudjuk szerezni, de csak hosszabb szállítási idő alatt. Az elérhető
jelzésű termékekre nem vonatkozik a 24 órás szállítás.
Nincs raktáron:

Nincs raktáron jelzésű termékeinket jelenleg nem tudjuk beszerezni, de a közel jövőben lehet újra
kapható lesz.

Értesítés kérés:
Amennyiben egy termék nincs raktáron, nem lehet kosarazni viszont az értesítést kérek gombra
kattintva feliratkozhatsz az adott termék hírlevelére.
Ezt azt jelenti, hogy ha a termék újra rendelhető állapotba kerül, azonnal rendszerüzenetet küldünk
neked, hogy most már meg tudod rendelni a terméket.

2.  Fizetési módok:

Simple bankkártyás előrefizetésre és utánvételes fizetésre van lehetőséged.

3.  Szállítási költség:      

- 29990 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES szállítás, GLS házhozszállítással és GLS csomagpontra is! + 499 Ft utánvét beszedés díja minden esetben

 

Házhozszállítással GLS futárszolgálattal

GLS csomagpontra

Utánvéttel 29990 Ft alatt

980 Ft + 499 Ft utánvét beszedés díja

680 Ft + 499 Ft utánvét beszedés díja

Bankkártyás előrefizetés esetén 29990 Ft alatt

980 Ft

680 Ft

Bankkártyás előrefizetés esetén  29990 Ft felett

+ 499 Ft utánvét beszedés díja

INGYENES

INGYENES

 

MPL szállítási díjak. ( a szállítási idő a postán való feladás miatt több nap is lehet ) MPL szállításkor logisztikai díjat számítunk fel pluszban.

 

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.


4.  
Számla kiküldése:


A számla minden esetben elektronikusan kerül kiküldésre a rendelésben megadott email címre.
Elállás a vásárlástól:
Elállásra a termék kézhezvételétől számított 14 nap áll a vásárló rendelkezésére. Ezen idő alatt
indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és visszaküldheti a terméket. Az elálláshoz szükséges nyilatkozat
megtalálható a weboldalon.

  

5.  Garancia:


A termékekre 2 év jótállást biztosítunk. Bizonyos termékekre  5 éves garanciát
vállal a gyártó, ezen termékek leírásában külön fel van tüntetve a garanciális idő.

  

6.  Csere:

Amennyiben a termék nem nyerte el tetszését, viszont szívesen választana más terméket helyette
van lehetősége cserére is.
A csere kétféleképpen történhet:
- vagy visszaküldi nekünk a terméket, és amint megkapjuk szállítási költség nélkül
küldjük Önnek az újat
- vagy választhatja a GLS kényelmi csomagcsere szolgáltatását, aminek 3000 Ft a díja.
Ez azt jelenti, hogy a futár viszi az új csomagot az új címkével együtt, Ön pedig
becsomagolva átadja neki az előző terméket. Így egy időben megtörténik a csere.

  

7.  Visszajelzésre várva:


A visszajelzésre várva státuszváltó üzenetet akkor küldjük vásárlóinknak, amikor levélben jeleztünk
nekik és erre várjuk válaszukat.
Készlethiány miatt nem szállítható:
A terméket, sajnos hosszabb szállítási idővel sem tudjuk beszerezni, ezért a rendelést nem tudjuk
teljesíteni, a rendelés törlésre kerül.

8.  Személyes átvétel:

Személyes átvételre nincs lehetőség, csak házhozszállítással vagy csomagpontra történő
szállítással tudunk rendelést rögzíteni.

  

9.  Csomagautomata:

A csomag automatába történő szállításnál vegye figyelembe, hogy az automata méretei nem
felelnek meg bőrönd vagy nagyobb termék elhelyezésére.
 

10.  Bőröndméretezés:

A bőrönd mellett feltüntetett méret minden esetben kerekektől a fogantyúig mért teljes hosszt
jelenti.

 

11.  Külföldi kiszállítás kérése:


Külföldre történő szállítás nem lehetséges.
Szombati kiszállítás:
Kizárólag Budapest területén a GLS futárszolgálat szombati kiszállítást is vállal, ennek plusz költsége
3000 forint.

 

12. Amennyiben nem megfelelő a táska, vagy bőrönd mérete ki lehet cserélni?

Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 nap áll a rendelkezésre a cserére. Online ügyfélszolgálatunkon:  vagy telefonon +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig )  telefonszámon. jelezni kell hogy melyik modellre szeretnéd cserélni a terméket. A cserélni kívánt terméket visszaküldheted vagy a GLS futárszolgálat kényelmi csomagcsere szolgáltatásával kicseréljük a termékeket, melynek díja 2000 Ft.

  

13. Van visszavásárlási garancia?

Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól.A csomag visszajuttatásának költsége téged terhel. A terméket csak eredeti állapotban és csomagolásban tudjuk visszavenni. Használt, csomagolás nélküli, az eredetivel összeegyeztethetetlen illatot árasztó terméket nem áll módunkban sem cserélni, sem visszavásárolni.

 

14. A számlát milyen formában kapom meg?

Minden megrendeléshez elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk ki, illetve amennyiben regisztrált fiókod van bármikor letöltheted.

 

15. Mi történik ha nem tudom átvenni a terméket?

Ha nem tudod átvenni a terméket, mert nem vagy otthon, vagy a csomagpontra elfelejtettél menni.

A futár háromszor fog próbálkozni, és közben telefonon is próbál elérni, illetve e-mailben és sms-ben is kapsz emlékeztetőt az átvételről.

Amennyiben harmadszor sem sikerül, úgy a csomag visszakerül hozzánk és egy újabb szállítási költség kifizetésével tudjuk újra küldeni.

A csomagponton 5 munkanapig őrzik a csomagodat, ezután visszajön hozzánk.

 

16. Mi történik,, ha a megrendelés leadása után mégis meggondolom magam?

Ebben az esetben keresd online ügyfélszolgálatunkat.

Amennyiben még biztosabb szeretnél lenni abban, hogy lemondtad a megrendelést, hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig )  telefonszámon.

 

17. Mi történik ha nem veszem át a megrendelt csomagot?

Amennyiben nem veszed át a csomagot, úgy rögzítjük az e-mail címedet és a következő vásárláskor egy plusz szállítási költséget számolunk fel, mivel nekünk ki kell fizetnünk

a szállítási költséget akkor is ha nem veszed át a csomagodat.

 

18. Tudok a GLS futárnál is fizetni?

Természetesen tudsz, válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget a megrendelésed leadásakor.

 

19. Terméket lehet félretenni pár napra?

Természetesen, megjegyzésben jelezheted vagy, e-mailben az ügyfélszolgálatunkon.

 

20. Biztonságos a bankkártyás fizetés?

Természetesen biztonságos. Bankkártyás fizetési rendszerünk aTeya.
A tranzakciókról folyamatos értesítést kapsz az e-mail címedre.

 

21. Tudtok segíteni a pontos méretek egyeztetésében, illetve a modellek kiválasztásában?

Természetesen, keresd online ügyfélszolgálatunkat., vagy telefonon a +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig )  telefonszámon. kollégánk segít a választásban.

 

 

22. Samsonite vagy American Tourister Bőröndöm garanciaidőn belül meghibásodott, milyen módon tudom érvényesíteni a garanciát?

Természetesen a garancialevél és a számla másolatával háromféle módon tudod érvényesíteni a garanciát.

A bőröndöt a számlával és a garanciajeggyel leadhatja bármelyik Samsonite üzletben.

Közvetlenül elküldheti a szekszárdi Samsonite szervizbe.

Szervíz / Javító műhely / Service After Sales / Repair Center:
Tózer Tibor
repair.hungary@samsonite.com
Posta cím / Mail : Hungary, 7100, Szekszárd, Keselyűsi út 5.

Illetve visszaküldheti nekünk, és mi továbbítjuk a szerviz felé.

Címünk ahova várjuk a terméket:

Etaska.hu Kft 4461 Nyírtelek

Gábor Áron u 5

 

23.  4 kerekes bőröndöket csak 4 keréken lehet használni?

Igen, csak 4 keréken használhatóak, amennyibben megdöntve 2 keréken használják a bőröndöt a garancia érvényét veszíti.

 

24.  Merevfalú bőröndök esetén a bőrönd törése esetén érvényesíthető -e garancia?

Sajnos nem, törés esetén nem érvényesíthető a garancia. Mechanikai behatás(ütés) esetén keletkező repedésre, törésre a gyártói garancia nem vonatkozik!

Amennyiben a repülőtéren hanyag csomagkezelésből adódóan keletkezik kár, az ott felvett jegyzőkönyv alapján a repülőtársaságnál kérhetnek kártérítést!

  

25. Garancián túli javítás esetén hol tudom javíttatni a bőröndömet?

- Budapest, Javító Centrum, VIII. ker. Harminckettesek tere 6/A. Tel: 0036 1 313-0552 

- Jakab Javító Kft., 1078 Budapest, Hernád utca 7.  tel: 20-9114820

- Szeged, Sas Mihály,  Kálvária sgt. 30. Tel: 30-9135900
 

26. Rendelés módosítása:

- Történhet e-mailben, illetve telefonon keresztül a +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig )  telefonszámon.

- A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.
 

27. Rendelés lemondása:

- Történhet e-mailben, illetve telefonon +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig )  telefonszámon.

- A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.
 

28. Sikertelen fizetés:

- Sikertelen bankkártyás fizetés esetén a megrendelés automatikusan törlődik.

- Ilyenkor egy új megrendelés leadása szükséges.
 

29. Csomagszám:

- Nyugodtan keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben, vagy telefonon a +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig )  telefonszámon.

- Kollégánk segíteni fog.
 

30. Hol jár a csomagom?

- Az alábbi linken a csomagszámod segítségével nyomon tudod követni, hogy a csomagod hol jár éppen.

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
  

31. GLS-nél a címmódosítás:

- Csomagszámmal a GLS központi telefonszámán keresztül történik a módosítás: 0629-886670
 

32. Rendelés után milyen visszaigazolást kell kapnom, ha nem kapok mit tegyek:

- A rendelés leadásánál megadott e-mail címre küldünk egy vissza igazoló emailt

- Ha nem érkezik ilyen email keresse nyugodtan ügyfélszolgálatunkat
 

33. Reklamáció:

- A reklamációját minden esetben kérjük, hogy e-mailben küldje meg részünkre.

- Az e-mailnek tartalmaznia kell: A megrendelés számát, a számlát illetve egy képet a hibás termékről.
 

34. Számla módosítása:

- A számla utólag nem módosítható.