Gyakran ismételt kérdések
1. A termék állapotának pontos jelentése:
Raktáron:
A raktáron 24 óra jelzésű termékeinket egy munkanap alatt ki tudjuk szállítani.
Amennyiben adott munkanapon 15:00-ig beérkezik hozzánk megrendelésed a következő
munkanapon kiszállítjuk a terméket.
Elérhető státusz:
A termék rendelhető, tehát be tudjuk szerezni, de csak hosszabb szállítási idő alatt. Az elérhető
jelzésű termékekre nem vonatkozik a 24 órás szállítás.
Nincs raktáron:
Nincs raktáron jelzésű termékeinket jelenleg nem tudjuk beszerezni, de a közel jövőben lehet újra
kapható lesz.
Értesítés kérés:
Amennyiben egy termék nincs raktáron, nem lehet kosarazni viszont az értesítést kérek gombra
kattintva feliratkozhatsz az adott termék hírlevelére.
Ezt azt jelenti, hogy ha a termék újra rendelhető állapotba kerül, azonnal rendszerüzenetet küldünk
neked, hogy most már meg tudod rendelni a terméket.
2. Fizetési módok:
Simple bankkártyás előrefizetésre és utánvételes fizetésre van lehetőséged.
3. Szállítási költség:
|
Házhozszállítással GLS futárszolgálattal |
GLS csomagpontra |
Utánvéttel |
980 Ft + 199 Ft |
480 Ft + 199 Ft |
Bankkártyás előrefizetés esetén 14990 Ft alatt |
980 Ft |
480 Ft |
Bankkártyás előrefizetés esetén 14990 Ft felett |
INGYENES |
INGYENES |
4. Számla kiküldése:
A számla minden esetben elektronikusan kerül kiküldésre a rendelésben megadott email címre.
Elállás a vásárlástól:
Elállásra a termék kézhezvételétől számított 14 nap áll a vásárló rendelkezésére. Ezen idő alatt
indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és visszaküldheti a terméket. Az elálláshoz szükséges nyilatkozat
megtalálható a weboldalon.
5. Garancia:
A termékekre 180 nap gyártói garanciát biztosítunk. Bizonyos termékekre 2 illetve 5 éves garanciát
vállal a gyártó, ezen termékek leírásában külön fel van tüntetve a garanciális idő.
6. Csere:
Amennyiben a termék nem nyerte el tetszését, viszont szívesen választana más terméket helyette
van lehetősége cserére is.
A csere kétféleképpen történhet:
- vagy visszaküldi nekünk a terméket, és amint megkapjuk szállítási költség nélkül
küldjük Önnek az újat
- vagy választhatja a GLS kényelmi csomagcsere szolgáltatását, aminek 3000 Ft a díja.
Ez azt jelenti, hogy a futár viszi az új csomagot az új címkével együtt, Ön pedig
becsomagolva átadja neki az előző terméket. Így egy időben megtörténik a csere.
7. Visszajelzésre várva:
A visszajelzésre várva státuszváltó üzenetet akkor küldjük vásárlóinknak, amikor levélben jeleztünk
nekik és erre várjuk válaszukat.
Készlethiány miatt nem szállítható:
A terméket, sajnos hosszabb szállítási idővel sem tudjuk beszerezni, ezért a rendelést nem tudjuk
teljesíteni, a rendelés törlésre kerül.
8. Személyes átvétel:
Személyes átvételre nincs lehetőség, csak házhozszállítással vagy csomagpontra történő
szállítással tudunk rendelést rögzíteni.
9. Csomagautomata:
A csomag automatába történő szállításnál vegye figyelembe, hogy az automata méretei nem
felelnek meg bőrönd vagy nagyobb termék elhelyezésére.
10. Bőröndméretezés:
A bőrönd mellett feltüntetett méret minden esetben kerekektől a fogantyúig mért teljes hosszt
jelenti.
11. Külföldi kiszállítás kérése:
Külföldre történő szállítás nem lehetséges.
Szombati kiszállítás:
Kizárólag Budapest területén a GLS futárszolgálat szombati kiszállítást is vállal, ennek plusz költsége
3000 forint.
12. Amennyiben nem megfelelő a táska, vagy bőrönd mérete ki lehet cserélni?
Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 nap áll a rendelkezésre a cserére. Online ügyfélszolgálatunkon: vagy telefonon ( +36 70/670-0066 ) jelezni kell hogy melyik modellre szeretnéd cserélni a terméket. A cserélni kívánt terméket visszaküldheted vagy a GLS futárszolgálat kényelmi csomagcsere szolgáltatásával kicseréljük a termékeket, melynek díja 2000 Ft.
13. Van visszavásárlási garancia?
Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól.A csomag visszajuttatásának költsége téged terhel. A terméket csak eredeti állapotban és csomagolásban tudjuk visszavenni. Használt, csomagolás nélküli, az eredetivel összeegyeztethetetlen illatot árasztó terméket nem áll módunkban sem cserélni, sem visszavásárolni.
14. A számlát milyen formában kapom meg?
Minden megrendeléshez elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk ki, illetve amennyiben regisztrált fiókod van bármikor letöltheted.
15. Mi történik ha nem tudom átvenni a terméket?
Ha nem tudod átvenni a terméket, mert nem vagy otthon, vagy a csomagpontra elfelejtettél menni.
A futár háromszor fog próbálkozni, és közben telefonon is próbál elérni, illetve e-mailben és sms-ben is kapsz emlékeztetőt az átvételről.
Amennyiben harmadszor sem sikerül, úgy a csomag visszakerül hozzánk és egy újabb szállítási költség kifizetésével tudjuk újra küldeni.
A csomagponton 5 munkanapig őrzik a csomagodat, ezután visszajön hozzánk.
16. Mi történik,, ha a megrendelés leadása után mégis meggondolom magam?
Ebben az esetben keresd online ügyfélszolgálatunkat.
Amennyiben még biztosabb szeretnél lenni abban, hogy lemondtad a megrendelést, hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 70/670-0066 telefonszámon.
17. Mi történik ha nem veszem át a megrendelt csomagot?
Amennyiben nem veszed át a csomagot, úgy rögzítjük az e-mail címedet és a következő vásárláskor egy plusz szállítási költséget számolunk fel, mivel nekünk ki kell fizetnünk
a szállítási költséget akkor is ha nem veszed át a csomagodat.
18. Tudok a GLS futárnál is fizetni?
Természetesen tudsz, válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget a megrendelésed leadásakor.
19. Terméket lehet félretenni pár napra?
Természetesen, megjegyzésben jelezheted vagy, e-mailben az ügyfélszolgálatunkon.
20. Biztonságos a bankkártyás fizetés?
Természetesen biztonságos. Bankkártyás fizetési rendszerünk az OTP Simple, Magyarország egyik legnagyobb bankkártyás fizetési rendszere.
A tranzakciókról folyamatos értesítést kapsz az e-mail címedre.
21. Tudtok segíteni a pontos méretek egyeztetésében, illetve a modellek kiválasztásában?
Természetesen, keresd online ügyfélszolgálatunkat., vagy telefonon a +36 70/670-0066 os telefonszámon kollégánk segít a választásban.
22. Vállaltok garanciát arra hogy egy adott légitársaság járatára ingyenesen felvihető egy bőrönd?
Természetesen fedélzeti garanciát adunk minden bőröndünkhöz, amellyeknél jelezzük ezt. Ez azt jelenti hogy ha nem engedik fel az adott járatra a bőröndöt, azon a mérethatáron belül amit megadtunk, és megbüntetnek mi kifizetjük a bírságot és visszavásároljuk a bőröndöt. Illetve minden esetben a légitársaság ügyfélszolgálatán is érdemes a méreteket egyeztetni az utazás előtt.
23. Samsonite vagy American Tourister Bőröndöm garanciaidőn belül meghibásodott, milyen módon tudom érvényesíteni a garanciát?
Természetesen a garancialevél és a számla másolatával háromféle módon tudod érvényesíteni a garanciát.
A bőröndöt a számlával és a garanciajeggyel leadhatja bármelyik Samsonite üzletben.
Közvetlenül elküldheti a szekszárdi Samsonite szervizbe.
Szervíz / Javító műhely / Service After Sales / Repair Center:
Tózer Tibor
repair.hungary@samsonite.com
Posta cím / Mail : Hungary, 7100, Szekszárd, Keselyűsi út 5.
Illetve visszaküldheti nekünk, és mi továbbítjuk a szerviz felé.
Címünk ahova várjuk a terméket:
Etaska.hu Kft 4461 Nyírtelek
Gábor Áron u 5
24. 4 kerekes bőröndöket csak 4 keréken lehet használni?
Igen, csak 4 keréken használhatóak, amennyibben megdöntve 2 keréken használják a bőröndöt a garancia érvényét veszíti.
25. Merevfalú bőröndök esetén a bőrönd törése esetén érvényesíthető -e garancia?
Sajnos nem, törés esetén nem érvényesíthető a garancia. Mechanikai behatás(ütés) esetén keletkező repedésre, törésre a gyártói garancia nem vonatkozik!
Amennyiben a repülőtéren hanyag csomagkezelésből adódóan keletkezik kár, az ott felvett jegyzőkönyv alapján a repülőtársaságnál kérhetnek kártérítést!
26. Garancián túli javítás esetén hol tudom javíttatni a bőröndömet?
- Budapest, Javító Centrum, VIII. ker. Harminckettesek tere 6/A. Tel: 0036 1 313-0552
- Jakab Javító Kft., 1078 Budapest, Hernád utca 7. tel: 20-9114820
- Szeged, Sas Mihály, Kálvária sgt. 30. Tel: 30-9135900
27. Rendelés módosítása:
- Történhet e-mailben, illetve telefonon keresztül a +3670-6700066-os telefonszámon.
- A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.
28. Rendelés lemondása:
- Történhet e-mailben, illetve telefonon.
- A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.
29. Sikertelen fizetés:
- Sikertelen bankkártyás fizetés esetén a megrendelés automatikusan törlődik.
- Ilyenkor egy új megrendelés leadása szükséges.
30. Csomagszám:
- Nyugodtan keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben, vagy telefonon a +3670-6700066 telefonszámon.
- Kollégánk segíteni fog.
31. Hol jár a csomagom?
- Az alábbi linken a csomagszámod segítségével nyomon tudod követni, hogy a csomagod hol jár éppen.
- https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
32. GLS-nél a címmódosítás:
- Csomagszámmal a GLS központi telefonszámán keresztül történik a módosítás: 0629-886670
33. Rendelés után milyen visszaigazolást kell kapnom, ha nem kapok mit tegyek:
- A rendelés leadásánál megadott e-mail címre küldünk egy vissza igazoló emailt
- Ha nem érkezik ilyen email keresse nyugodtan ügyfélszolgálatunkat
34. Reklamáció:
- A reklamációját minden esetben kérjük, hogy e-mailben küldje meg részünkre.
- Az e-mailnek tartalmaznia kell: A megrendelés számát, a számlát illetve egy képet a hibás termékről.
35. Számla módosítása:
- A számla utólag nem módosítható.